Intrebare: Care este cantitatea minima ce se poate comanda si care este valoarea minima a unei comenzi ?
Raspuns: Sugeram pentru produsele al caror pret este sub 0,5 lei/bucata achizitionarea cantitatii minime de 10 buc sau multipli de 10.
Valoarea minima a unei comenzi este 20 lei la care se adauga taxa de livrare care este invers proportionala cu valoarea comenzii.
Pentru achizitii a caror valoare depaseste 2000 lei preturile finale pot fi negociate prin contactare telefonica la 0788592060 sau e-mail office@electronicservice.ro .
 
Intrebare: Ce garantie se acorda produselor comercializate in acest magazin ?
Raspuns: Garantia produselor comecializate in acest magazin se acorda in conformitate cu prevederile Legii 394/1995, 665/1995 si 449/2003 republicata in 2008, exceptie fac produsele consumabile si componentele discrete la care nu se acorda garantie.
Produsele sunt garantate 12 luni de la data cumpararii in conditiile in care cumparatorul face dovada ca piesa sau subansamblul respectiv a fost inlocuit intr-un atelier service de aparatura electronica. Baretele backlight au de asemenea 12 luni garantie daca sunt montate in service si 3 luni daca sunt inlocuite de client sau mesteri ocazionali, neautorizati.
Nu ne asumam raspunderea pentru calitatea serviciilor prestate clientului de catre furnizorii de servicii ocazionali sau neautorizati.
In cazul returnarii unui produs in garantie asiguram gratuit inlocuirea sau repararea in termen de maxim 14 zile de la data primirii returului, cheltuielile de returnare de la cumparator la vanzator sunt suportate de client iar cele de returnare a reperului inlocuit cad in sarcina vanzatorului.

Intrebare: Care este programul magazinului fizic pentru vanzari directe la clienti ?
Raspuns: Deoarece magazinul din strada Libertatii 12A, oras Pancota - Arad este declarat cu prioritate online, vanzarile directe sunt posibile numai sambata intre orele 9:00 - 14:00. Pentru comenzi cu mai mult de 5 articole este de preferat plasarea comenzii online cu cel putin o zi inainte cu optiunea ridicare direct din magazin.
 
Intrebare: In cat timp pot fi aduse componentele inexistente in stoc la data comenzii ?
Raspuns: Reperele la care stocul a ajuns la zero sau la care cantitatea disponibila in stoc este mai mica decat cea solicitata se comanda la furnizori in 10 ale lunii marfa fiind receptionata si livrata in jurul datei de 25 a fiecarei luni.
 
Intrebare: Care este scopul solicitarii detaliilor relativ multe la inregistrarea pe site si ce se intampla cu aceste date.
Raspuns: ElectronicServiceSHOP nu prelucreaza in nici un fel datele introduse de dvs. si nu le instraineaza la nici un tert.
Aceste date se folosesc strict la completarea formularelor de expeditiei ,a facturii sau certificatului de garantie. Dvs. puteti cere oricand stergerea acestor date. Parola introdusa este cunoscuta doar de dvs., daca o uitati puteti cere una noua care este trimisa automat de server.

Important pentru clientii acestui magazin:
Returnarea produselor cu defecte sau livrate in mod eronat trebuie efectuata doar dupa obtinerea acordului scris din partea furnizorului. Produsele pot fi returnate doar prin expedierea coletului fara plata la destinatie. Furnizorul poate propune, in cazuri concrete, dispunerea receptionarii produselor de catre un anumit transportator sau curier.
Produsele defecte aflate in garantie vor fi returnate in ambalajul original insotite de nota de constatare care trebuie sa cuprinda descrierea exacta a cauzei reclamatiei, copia bonului de comanda/chitanta sau factura din care rezulta data montarii efective a componentei in aparat si specificarea modului dorit de solutionare a reclamatiei.
Produsele sunt garantate 12 luni de la data cumpararii in conditiile in care cumparatorul face dovada ca piesa sau subansamblul respectiv a fost inlocuit intr-un atelier service de aparatura electronica.
Nu ne asumam raspunderea pentru calitatea serviciilor prestate clientului de catre furnizori de servicii ocazionali sau neautorizati.
Datorita complexitatii manoperei de inlocuire a unor componente sau subansamble din categoriile "circuite integrate si procesoare ", "module plasma si LCD", "sasiuri TV" si "unitati laser" a caror inlocuire necesita o pregatire de specialitate ne rezervam dreptul de a selecta clienii in sensul ca respectivele articole se livreaza numai societatilor cu personalitate juridica respectiv atelierelor specializate in depanare si service aparatura electronica.
In cazul returnarii unui produs in garantie asiguram gratuit inlocuirea sau repararea in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii returului, cheltuielile de returnare de la cumparator la vanzator sunt suportate de client iar cele de returnare a reperului inlocuit cad in sarcina vanzatorului.
Deoarece oferta se adreseaza cu prioritate atelierelor si centrelor service de aparatura si echipamente electronice, la achizitionarea modulelor, sasiurilor, subansamblelor si unitatilor laser, pentru a beneficia de garantie in conditiile prevazute de legile in vigoare, este recomandat sa va inregistrati si sa finalizati comenzile in calitate de persoane juridice.
Pretul produselor prezentate in acest magazin sunt preturi finale (nu suntem platitori de TVA) la care se adauga taxa fixa de livrare.

 

ElectronicServiceSHOP®
315600 - PANCOTA - ARAD
ROMANIA

Cod Fiscal: 20695646
Nr.Reg.Com: F02/1205/2005
Magazin:  Piata Libertatii nr.12a
Cosmote: +40788592060